Testimonials

salmah

Pagi semalam waktu bangun pagi saya ada buat senaman sikit. Tiba2 kaki kanan terseliuh. Dan sakit dekat lutut saya. Tapi saya tetap bekerja 12 jam. Waktu balik dari kerja, lutus sakit dan rasa dah masuk angin. Saya letak stokin vken ni selama 45 minit. Lepas tu saya pakai di kaki masa tidur sampai pagi. Alhamdulillah bangun tidur je, semua sakit sakit dah hilang.

Kelmarin mengalami sakit kepala. Saya letak stokin di kepala sampailah saya tertidur selama 2 jam. Saya rasa berpeluh sewaktu pakai dan panas, tapi saya biarkan. Selepas bangun rasa lega. Alhamdulillah.

Advertisements
Salmah Jahar

salomi

Kakak ipar saya, pengidap darah tinggi, kencing manis dan tengah dialisis buah pinggang. Dah sebulan guna stokin… Alhamdulillah bacaan darah tinggi turun je 119.. Gula 6… dan yang paling penting selepas dialisis, begitu bertenaga. Tidak seperti dulu.. terpaksa tidor sepanjang hari.

Salomi

awamg

Saya memakai sangat menakjubkan sehingga sakit Gout saya tidak berulang lagi dan sakit-sakit kaki bila tidur malam sangat menyenangkan.. Alhamdulillah.

En Awang

hjzainal

Pagi ni check BP… 110/70. Makan ubat pun tak ikut dose yang Dr. beri. Seminggu salam 2x je makan. Alhamdulillah… Mungkin penangan stokin, wristlet dsb. Dr beritahu bulan depan kalau maintain macam ni.. dah boleh kurangkan ubat.

Hj Zainal

bengkak

Anak saudara tersalah makan. Mata sebelah kiri bengkak macam kena tumbuk jer rupanya. sy pun menyuruhnya meletakkan stokin di mata yang bengkak.
Alhamdulilla.. selepas 2 jam… bengkak di mata susut dengan izinNya.

Fazilah Abu

img-20161005-wa0001

Saya nak buat perkongsian episod pertama perjalanan kimoterapi anak saya. Saya baru dgn vken …pd 7/7/2016. Terkini saya berikan anak saya pakai v dream dan v pillow. Setakat ni Alhamdulillah dgn kimoterapi yg dilalui brbanding pengalaman saya sebelum ini.

Selera semasa kimo kali ni bertambah dan berat badanpun bertambah dpd 40 kpd 42kg. Dulu bila kimo akan sembelit tapi skrg sembelit dah ok. Tidur sedap utk kimo kali ni memang diberi jugak ubat tidur utk mengelakan ketegangan. Tak nampak sgt letih walaupun muka dah nampak hitam. Hari ni regim yg kuat berakhir dan akan melalui transplant sebagaimana dinasihatkan olh doktor. Mudah2an Allah permudahkan urusan anak saya Aamiin.

DS Zaleha