Testimonial

Pagi semalam waktu bangun pagi saya ada buat senaman sikit. Tiba2 kaki kanan terseliuh. Dan sakit dekat lutut saya. Tapi saya tetap bekerja 12 jam. Waktu balik dari kerja, lutus sakit dan rasa dah masuk angin. Saya letak stokin vken ni selama 45 minit. Lepas tu saya pakai di kaki masa tidur sampai pagi. Alhamdulillah … Continue reading Salmah Jahar

Salmah Jahar salmah

Kakak ipar saya, pengidap darah tinggi, kencing manis dan tengah dialisis buah pinggang. Dah sebulan guna stokin… Alhamdulillah bacaan darah tinggi turun je 119.. Gula 6… dan yang paling penting selepas dialisis, begitu bertenaga. Tidak seperti dulu.. terpaksa tidor sepanjang hari.

Salomi salomi

Saya memakai sangat menakjubkan sehingga sakit Gout saya tidak berulang lagi dan sakit-sakit kaki bila tidur malam sangat menyenangkan.. Alhamdulillah.

En Awang awamg

Pagi ni check BP… 110/70. Makan ubat pun tak ikut dose yang Dr. beri. Seminggu salam 2x je makan. Alhamdulillah… Mungkin penangan stokin, wristlet dsb. Dr beritahu bulan depan kalau maintain macam ni.. dah boleh kurangkan ubat.

Hj Zainal hjzainal

Anak saudara tersalah makan. Mata sebelah kiri bengkak macam kena tumbuk jer rupanya. sy pun menyuruhnya meletakkan stokin di mata yang bengkak. Alhamdulilla.. selepas 2 jam… bengkak di mata susut dengan izinNya.

Fazilah Abu bengkak

Saya nak buat perkongsian episod pertama perjalanan kimoterapi anak saya. Saya baru dgn vken …pd 7/7/2016. Terkini saya berikan anak saya pakai v dream dan v pillow. Setakat ni Alhamdulillah dgn kimoterapi yg dilalui brbanding pengalaman saya sebelum ini. Selera semasa kimo kali ni bertambah dan berat badanpun bertambah dpd 40 kpd 42kg. Dulu bila … Continue reading DS Zaleha

DS Zaleha img-20161005-wa0001